כולנו יצורים אמוצינליים
ככל שהסיפור יותר אנושי פרטני חוויתי ונוגע ברגשות כך נתחבר אליו יותר.
תמונה גדולה סיפור קטן
גם כשרוצים להעביר מסר גדול ומורכב עדיף לבחור זוית מתוכו ולהתמקד בה ולייצר סיפור אנושי שאפשר להתחבר אליו רגשית.
אין להעמיס בריבוי מסרים – מקסימום שלושה מסרים אחרת פספסנו את היכולת לשנות.
חייבים סלוגן
הסלוגן לנסיון להשפעה על בני אדם הוא כמו מנטרה או תפילה. משפט מעניין במובן לא טרוויאלי וקליט שחוזרים עליו שוב ושוב. הרפיטיציה גורמת לבניית קישוריות במערכת העצבים ומשדרת אוטומטית רגש.
אנשים חייבים תקוה
כל השפעה על דעת קהל אמורה להביא בחובה אחיזה מסר תקווה לעתיד טוב יותר אחרת מדוע שאנשים יתחברו אליה. זה יכול להיות בעקיפין אבל בגדול רצוי שהיא תביא בחובה מסר של תקווה.
רול מודל
הדרך הכי טובה להשפיע על דעת קהל היא לייצר מודל לחיקוי. למידה היא בחלקה הארי תהליך של חיקוי.
כדי שיווצר רול מודל הוא צריך להקסים את האנשים באישיותו ולא לאכזב אותם בהתנהגותו.
לקח חשוב לסלבריטאים פוליטיקאים וכיוצא בזה. הכריזמה היא תעודת כניסה מהירה שהתנהגות כושלת יכולה להפוך לאנטגוניזם מהיר ביותר. זו הסיבה למשל שהפרצוף האהוד ביותר בתבל הוא מייקל ג'ורדן.
כריזמה = אנרגיה חיובית
אנשים כריזמתיים הם אנשים שקורנת מהם אנרגיה חיובית וחיוניות. שיש להם משהו שכולם רוצים בטחון עצמי ותחושת כיוון – יודעים מה מטרתם ורצוי שהיא תנהיה מטרה שאינה אישית בלבד.
שימוש בסמלים
יוצר חיבור רגשי ועובד על התת מודע