Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

כשהקנקן משעמם בדרך כלל לא מגיעים לראות את מה שבתוכו

לעסקים / יעוץ תוכן לכנסים וארועים


לקוחות

/

מיכל נגרין, מולטי עזריאלי, לאומי קארד,

למה זה חשוב?

כי בלי תוכן ראוי ההשקעה שלך בכנס יכולה כולה לרדת לטמיון.

באחריות מי התוכן?

בדרך כלל התוכן הוא ילד " יתום" שנופל בין הכיסאות של אנשים שזו לא מומחיותם.
תוכן לכנס הוא לא המומחיות של מנהל שיווק או מנכ"ל , הוא גם לא מומחיות של חברת הפקה או קד"ם, תוכן הוא עניין למקצוענים שלמדו והתנסו ושיפרו ושוב שיפרו את הבנתם... מה אנשים אוהבים, מה מרגש אותם מצחיק אותם, כיצד הם לומדים, כמה זמן הם מסוגלים להישאר בריכוז ומתי הם צריכים הפסקה.
תוכן הוא עניין למקצוענים שיודעים לרתום את אנשי החברה לפני הארוע ולשמר את המשתתפים מעורבים הרבה אחריו.
תוכן הוא עניין למקצוענים שיודעים לעשות את הגישור בין המטרה של הכנס שלך לדרך שבה היא תגיע ותעבור למשתתפים בו.

מה כולל שירות תוכן מקצועי לארוע?

בניית הקונספט לארוע/כנס.
ניסוח ועיצוב ההזמנה
רתימת המוזמנים רגשית להגעה לארוע/כנס
בניית לוח הזמנים של הכנס מבחינת התוכן.
הכנה אישית של הנואמים –עמידה בפני קהל שפת גוף עזרה בהתגברות על פחד במה.
פיקוח או בניית המצגות במטרה לוודא שהן עוברות קהל בצורה מיטבית
שילוב אמצעי מולטימדיה מתאימים כגון קטעי סרטים, פרסומות, הומור מוסיקה
בניית פאנלים לשאלות ותשובות.
בניית טפסי משוב.
ייעוץ לעניין מתנות למשתתפים.
פורמט השמירה על קשר לאחר הכנס.


שתפי

ליצירת קשר: 050-9010080