למה זה חשוב?
כי בלי תוכן ראוי ההשקעה שלך בכנס יכולה כולה לרדת לטמיון.
באחריות מי התוכן?
בדרך כלל התוכן הוא ילד " יתום" שנופל בין הכיסאות של אנשים שזו לא מומחיותם.
תוכן לכנס הוא לא המומחיות של מנהל שיווק או מנכ"ל , הוא גם לא מומחיות של חברת הפקה או קד"ם, תוכן הוא עניין למקצוענים שלמדו והתנסו ושיפרו ושוב שיפרו את הבנתם... מה אנשים אוהבים, מה מרגש אותם מצחיק אותם, כיצד הם לומדים, כמה זמן הם מסוגלים להישאר בריכוז ומתי הם צריכים הפסקה.
תוכן הוא עניין למקצוענים שיודעים לרתום את אנשי החברה לפני הארוע ולשמר את המשתתפים מעורבים הרבה אחריו.
תוכן הוא עניין למקצוענים שיודעים לעשות את הגישור בין המטרה של הכנס שלך לדרך שבה היא תגיע ותעבור למשתתפים בו.