לא תמיד נשים יודעות מה הן רוצות אבל תמיד תמיד הן יודעות מה הן לא רוצות.

סדנת מכירות


מבחר מופעי w show לבחירתכם:

מה נשים רוצות?

"יחד"

Win the game

מה נשים רוצות במכירות

הנסיכה שקנתה את הפרארי

"סוד" הניהול על פי הקבלה

מרוקי עד אובמה

וניצחת איתי הכל

מה נשים רוצות במכירות

תקציר פעילות

סדנת מכירות בת שלושה מפגשים בני שלוש שעות אל אחד שמטרתה לעשות את אנשי המכירות שלך אלופים במכירות לנשים

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

להזמנת המופע התקשר עכשיו: 050-9010080


טור:הסוד של המכירות : "make love not war"

מכירות הן קרדינליות לעסק שלך ובעצם לכל עסק. כל עסק מוכר משהו מוצר או שירות או את שניהם. מכירות הן גם התחום הכי שחוק.

במכירות כמו בהרבה דברים אחרים האגו הוא האויב הכי גדול שלנו בדרך להצלחה. איש מכירות מוצלח ניחן קודם כל באגו ניתן לכיבוש.

היכולת להפריד את עצמי מהמכירה היא המפתח להצלחה. זה אולי נשמע פרדוקסלי. אינטואיטיבית זה ברור שכדי למכור משהו אני חייב להאמין בו בין אם המדובר במוצר או שרות. צריך את ההתלהבות והברק בעניים וזה נכון. תשוקה מוכרת זה בדוק.

אבל לא תמיד הן יקנו את מה שאתה מנסה למכור...

אתה תמיד מוכר את עצמך
כדאי לך להקפיד לשנן :
Some will
some won't
so what?
next

לשחרר רבותי לשחרר

יש בכל מכירה שלב של הרפייה ושלא כמו בדברים אחרים ההרפייה היא לא בסוף, אלא בשביל שיתרחש סוף מוצלח. אסור ללחוץ. לחץ משדר בדיוק ההיפך ממה שאתה רוצה לשדר כמוכר.

בגדול המסר שאתה רוצה להעביר ללקוחה שהחלטת הרכישה היא בכלל החלטה שלה ושהוא עושה טובה גדולה לעצמו אם הוא ירכוש את המוצר שלך.

פטנט נפלא ושמו אוקיי

מילה מופלאה שמיד את הצד השני מרגיעה ותמיד תמיד כדאי להתחיל איתה. כשהלקוחה שומעת: "אוקיי", רמת הכוננות יורדת וצוהר קטן להקשבה נכנס לפעולה. קושיות, הסתייגויות, מגבלות ותנאים יתקבלו ביתר הבנה אחרי מילת הקסם הקטנה "אוקיי" שמה.

בזכות הפרזטציה הכתובה

לך יש משימה להעביר את כל המידע שאתה רוצה להעביר איך שאתה רוצה להעביר אותה. אתה חייב לשלוט בהליך. אין מה לסמוך על תחושה או לזרום עם הלקוחה. מכירה היא הליך מנוהל ועכשיו נותר לבחור רק את המנהל: האם זו תהיי היא או אתה. ויש רק תשובה אחת נכונה בדרך לבונוס. ובדיוק כמו בעבודה הבוסים הכי טובים הם אלו שבכלל לא משתמשים בכוח, ונותנים לך תחושה שהם בעצם נבראו כדי לעשות לך את העבודה.

דרך ולא תוצאה

אתה לא יכול לדעת איזה פרזנטציה תסתיים ברכישה ולמרות הלחץ זה לא באמת חשוב. תהליך מכירה הוא לעשות אהבה ולא תמיד מצליחים את הבחורה להכניס למיטה אחרי פגישה ראשונה. כאיש מכירות יש לך משימה אחת ברורה לשפר עוד ועוד ... אותך. לא, אין זה קשר למוצר ...לא למשבר הכלכלי ...מכירה היא כמו דייט מוצלח שיש לו פוטנציאל להסתיים בחתונה. וכדי שזה יקרה צריך חתן =אתה , צריך כלה =לקוחה וכמו בחתונה בחורים לא מעדיפים "קלות " להשגה.

עיתוי

יש "עת לכל חפץ" ועיתוי לכל רכישה וזה לא בהכרח בידיים שלך. יש דבר כזה השעה הנכונה ולא משנה כמה את רוצה היום לא יכול להיות מחר כבר היום. ייתכן שעשית הכל בצורה מופלאה שהמוצר מצויין, המחיר ראוי אך ...לא בשלה השעה עבור זו הלקוחה. זה קורה ותמיד יש את הלקוחה הבאה שאולי עבורה זו השעה בהא הידיעה.

אהוב אותה לאט

אנשים לא אוהבים להרגיש שלוחצים או מתמרנים אותם למעשה הם אפילו מתעבים את זה נשים אפילו עוד יותר מתעבות את זה. סבלנות היא שם המשחק ולנו הישראלים היא לא באה בקלות. לדעת להרגיש את הקצב של הלקוחה לכבד את ספקותיה ולאפשר לה להוציא אותם עד תום וגם להתרגל לרעיון של רכישה זו משימה לא פשוטה אך הכרחית .

לפני ואחרי

כל חתונה מתחילה בחיזור ואמורה להסתיים בחיבוק. כל מכירה היא בסך הכל חיזור למכירה הבאה. אז אל תשכח להגיד יפה תודה ולברך על החלטת הרכישה

עד ההחלטה הלקוחה הפוטנציאלית מתנהגת כמו פופאי אחריה יותר כמו אוליב.

יש רגע שלפני ויש רגע שאחרי.
רגע לפני הלקוחה בטוחה שאתה והעמלה שלך בידיים שלה ורגע אחרי היא מתחילה לאבד את הביטחון בכדאיות הקנייה וזה בדיוק הרגע הנכון להיות שם בשבילה להגיד את המילה הטובה ולתת יחס. נשים לא שוכחות דברים כאלו לעולם!


שתפי

ליצירת קשר: 050-9010080