Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

נשים בוחרות במי שהן מאמינות

לעסקים / יעוץ פוליטי


ממליצים

איל ארד

מכתב המלצה

רמי פדלון

מכתב המלצה

WWW רותמת את הבנה שלה בנשים לייעוץ פוליטי ומסייעת לפוליטקאים כיצד לקבל את הקול של הנשים.

לפחות 50% מקהל המצביעים לכנסת או לבחירות המוניצפליות הם נשים. עד לאחרונה פנו למצביעים גברים ונשים כאחד באותה פנייה מתוך הבנה שגוייה שהם מצביעים מאותם השיקולים. הראשון שהבין כמה כוח טמון בקול הנשי היה ברק אובמה ובזכות הנשים באמריקה היום הוא נשיא כנגד כל הסיכויים.. פנייה לקול הנשי אינה מחייבת מועמדת אישה או העדפה מתקנת, היא ברבדים עמוקים יותר ומחייבת הבנה מנטלית עמוקה על הדרך בה נשים תופסות ומפרשות את המציאות... WWW רותמת את הבנה שלה בנשים לייעוץ פוליטי ומסייעת לפוליטקאים כיצד לקבל את הקול של הנשים.

WWW יזמה את הפנייה הייחודית של ציפי ליבני לנשים בקמפיין קדימה לשנת 2008 ופנייה זו היתה מבין התורמים המרכזיים לעובדה שבסופו של יום ציפי ליבני קבילה את מס המצביעים הרב ביותר לאחר סגירה דרמטית של פער של כעשרה מנדטים בתוך כשבועיים ימים


רמי פדלון – סגן ראש עיריית רמת גן.


קמפיין הנשים של ציפי ליבני

3.4.2009 מעריב. עסקים - מגזין שישי

שיווק: מי באמת אחראי לבלונד הזוהר של לבני?
הלבוש, התסרוקת, הנשיות שהתפרצה לה פתאום. ציפי לבני מספרת כי המהפך הגדול שחל בה ערב המרוץ לראשוןת הממשלה היה טבעי לחלוטין, אבל עו"ד סיגל גשורי מרשה לעצמה לפקפק. בתביעה שהוגשה נגד יועץ התקשורת איל ארד היא טוענת: בניתם קמפיין שלם על בסיס האסטרטגיה הנשית שהגיתי – אבל אני לא ראיתי שקל. מאת: שרה ליבוביץ - דר

למאמר הסרוק >>
.

מכתב המלצה של אייל ארד.


שתפי

ליצירת קשר: 050-9010080